tirsdag den 1. oktober 2013

huer huer huer!

Nu er det altså huevejr!
Jeg har lige lavet min første hue i Kaunis effektgarn - ja faktisk mit allerførste projekt med kaunigarn.

hue i Kauni effektgarn orange-rød

Det virker lidt stift og kradsende ift. alm. uld, når man arbejder med garnet, men jeg synes egentligt ikke at den færdig hue kradser, dejligt.
Jeg har aldrig kunnet lide farveskiftende garn, men dette synes jeg er virkeligt flot, nuancerne glider roligt over i hinanden (og ikke som man ofte ser med skarpe skift ml fx blå grøn og lilla), mens jeg hæklede sad jeg og tænkte at det jo ikke skiftede særlig meget, men så holdt jeg arbejdet op og så var der tydeligt forskel ml hver stribe - spøjs oplevelse.
Det har garn komme jeg til at arbejde meget mere med kan jeg mærke :)
Farverne er klarere i virkeligheden end på dette billede.

1 kommentar:

  1. den er sød
    det er et flot farve skift

    hilsen
    Bente

    SvarSlet